Nog niet zoveel te vertellen ..

Na een heerlijk ontbijtje bij Christine zijn we vanmorgen om 9:30 uur met de bus vertrokken naar Schiphol: wat lekker om in een klein uurtje op Schiphol te zijn!
Na het afgeven van de bagage en een redelijk snelle veiligheidscheck (waar we wel de fototas volledig uit moesten pakken …) op zoek naar de reisgenoten. Met een vertraging van 3 kwartier kozen we het luchtruim. Daardoor moest de transfer in Oslo wel zo snel, dat Peter voor mij met een rolstoel aankwam. Dat was maar goed ook, want zo snel had ik dat eind nooit kunnen lopen.
Harstad/Narvik is maar een klein lokaal vliegveld, dus daar hadden we al heel snel onze koffers en konden we op weg naar de busjes.
Door een donker Noorwegen bereikten we na 2 1/2 uur Hotel Ton en na een heerlijke maaltijd wordt het eigenlijk bedtijd, want misschien worden we er nog wel uitgebeld voor het Noorderlicht! Toch prettig als we dan alvast iets geslapen hebben!

Tijdens de vlucht hebben we al kunnen genieten van prachtige sneeuwlandschappen!

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Een gedachte over “Nog niet zoveel te vertellen ..”

error: Content is protected !!